חברת "דן", שמה לעצמה למטרה לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל לאנשים בעלי מוגבלות זו או אחרת, נגישות מלאה לאתר האינטרנט ותכניו. החברה מאמינה בזכויות שוות והזדמנויות שוות להפקת אותה תועלת מתכני האתר ולכן פועל לקידום נגישות האתרים הישראלים והפיכתם למתאימים לכלל האוכלוסייה בישראל, על פי המצוין בחוק ובתקנות הנגישות. בנוסף להנגשת האתר, גם צוות חברת "דן" עובר בימים אלו הדרכה במתן שירות לקוחות נגיש.
היכן מפעילים את ההנגשה באתר?
בפינה הימנית העליונה באתר דן, נמצא כפתור "הנגשה". בעת הקלקה על כפתור זה, יפתח תפריט המציע לגולש את מגוון סוגי ההנגשות האפשריים באתר. לאחר בחירת סוג ההנגשה הרצוי, והקלקה עליו, ייטען האתר במצב המונגש. להפסקת ההנגשה, יש ללחוץ על "כבה הנגשה" המופיע גם הוא בתפריט.
התאמות עיקריות
צבעים:
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה ו/או בהיר. התאמת האתר לעיוורי צבעים.
מקלדת:
מתן אפשרות ניווט על ידי המקלדת
תוכן האתר:
הנגשת התמונות באתר
הנגשת תפריטים באתר
הגדלת הפונט למספר גדלים שונים
התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות
הצהרת נגישות
אוטובוסים נגישים
האוטובוסים העירוניים בדן הינם אוטובוסים נגישים* בעלי רצפה נמוכה ללא מדרגות, לנוחות מרבית לעלייה באוטובוס ובירידה ממנו. אוטובוסים אלה מצוידים ברמפה בדלת האחורית המאפשרת עליה עם כסא גלגלים ישירות מהמדרכה, ובמערכת כריזה פנימית(עבור הנוסעים באוטובוס) וחיצונית(עבור הממתינים בתחנה).
למידע נוסף ניתן לפנות למוקד השירות בטל': 03-6394444 או 3456* מכל נייד.
* מלבד הקווים 114, 242
חשוב לנו משוב הגולשים
צוות "דן" שואף לתת לכל לקוחותיו את השירות הטוב ביותר. במידה ובמהלך הגלישה נתקלתם בכל זאת במגבלה שהפריעה לגלישה או מנעה אותה לחלוטין, נשמח לשמוע על כך! אנא ידעו אותנו באמצעות טופס פניות הציבור.
על מנת שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן. אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם עם פרטים על הטיפול.
במידה ונתקלתם בקשיים או בליקויים בנושא הנגישות ניתן לפנות אל שחר אטיאס, רכז הנגישות של דן באמצעות דוא"ל shahars@dan.co.il ואנו נפעל על מנת לבדוק ולטפל בנושא, נשמח לעמוד לשירותכם.
תודה וגלישה נעימה!